Śnieżka – марка, якій довіряють споживачі

Українські споживачі, беручи участь в інтернет-голосуванні публічного опитування конкурсу «Фаворит Успіху-2014», підтвердили свою довіру до ТМ Śnieżka, яка присутня на українському ринку ще з 90-х років і чимало років займає лідерські позиції у виробництві лакофарбових матеріалів в Україні.

За результатами дослідження громадської думки і споживчих уподобань, що проводилося  впродовж 2014 року  у рамках щорічного конкурсу «Фаворит Успіху» в Україні, ТМ Śnieżka посіла перше місце в рейтингу інтернет-голосування споживачів і отримала почесний диплом у переможному статусі «Фаворит Споживачів» у номінації «Фарба».

«Для ТзОВ «Снєжка-Україна» – відомого українсько-польського виробника лакофарбових матеріалів – визнання споживачів – це найвища і найцінніша нагорода, – зазначає директор з маркетингу компанії Оксана Кукурудз. – Адже висока оцінка покупців, які щоразу вибирають  вироби ТМ Śnieżka з-поміж інших відомих торговельних  марок – це вагомий мотиваційний фактор для подальшого вдосконалення продукції і розширення її асортиментної лінійки. Підсумки публічного інтернет-голосування засвідчили, що ТМ Śnieżka має велике коло поціновувачів продукції на українському ринку лаків і фарб. Наша компанія вдячна усім споживачам, які взяли участь в онлайн-голосуванні і висловили свою довіру до продукції нашого бренду. Тож велика команда Групи «Śnieżka» ще натхненніше працюватиме  задля задоволення потреб найвибагливіших споживачів у забезпеченні високоякісними лакофарбовими матеріалами європейського рівня».