«Для ТзОВ «Снєжка-Україна» – відомого українсько-польського виробника лакофарбових матеріалів – визнання споживачів – це найвища і найцінніша нагорода, – зазначає директор з маркетингу компанії Оксана Кукурудз. – Адже висока оцінка покупців, які щоразу вибирають вироби ТМ Śnieżka з-поміж інших відомих торговельних марок – це вагомий мотиваційний фактор для подальшого вдосконалення продукції і розширення її асортиментної лінійки. Підсумки публічного інтернет-голосування засвідчили, що ТМ Śnieżka має велике коло поціновувачів продукції на українському ринку лаків і фарб. Наша компанія вдячна усім споживачам, які взяли участь в онлайн-голосуванні і висловили свою довіру до продукції нашого бренду. Тож велика команда Групи «Śnieżka» ще натхненніше працюватиме задля задоволення потреб найвибагливіших споживачів у забезпеченні високоякісними лакофарбовими матеріалами європейського рівня».
Śnieżka – марка, якій довіряють споживачі
31.03.2015
Українські споживачі, беручи участь в інтернет-голосуванні публічного опитування конкурсу «Фаворит Успіху-2014», підтвердили свою довіру до ТМ Śnieżka, яка присутня на українському ринку ще з 90-х років і чимало років займає лідерські позиції у виробництві лакофарбових матеріалів в Україні.
За результатами дослідження громадської думки і споживчих уподобань, що проводилося впродовж 2014 року у рамках щорічного конкурсу «Фаворит Успіху» в Україні, ТМ Śnieżka посіла перше місце в рейтингу інтернет-голосування споживачів і отримала почесний диплом у переможному статусі «Фаворит Споживачів» у номінації «Фарба».