Рекламна кампанія виробів ТМ Śnieżka, ACRYL-PUTZ на інтернет-ресурсах
Кожен із нас не уявляє життя без інтернету, звідки ми черпаємо усю необхідну інформацію, яка стосується новин суспільно-політичного життя, також використовуємо інтернет як джерело знань, окрім того, годинами просиджуємо у пошуковій системі, коли плануємо придбати той чи інший товар. Адже в інтернеті маємо можливість почитати відгуки та анотації тих, покупців, які вже мали нагоду користуватися відповідною продукцією.
Тому у нинішні часи вагомим інструментом для популяризації та просування продукції є інтернет-реклама. Особливо популярною є банерна реклама.Оскільки щодня користувачів інтернету збільшується, тому реклама для підприємств будь-якої форми власності, масштабу є вигідною площадкою для реклами своїх виробів. Компанія «Снєжка-Україна» використовує інтенет-ресурси, соціальні мережі, аби бути ближчими до споживачів та постійно нагадувати про свої бренди.
Цьогоріч з 11 серпня стартувала рекламна кампанія виробів Śnieżka Nature і ACRYL-PUTZ на популярних сайтах, які є партнерами в Україні відомої пошукової системи Google.
2014 року рекламна кампанія готової кольорової фарби Sniezka побудована на двох основних меседжах: Sniezka Nature – не кольоруєш, а відразу фарбуєш; всі кольори – за однією ціною. Перший підказує споживачеві, що цю фарбу не потрібно тонувати, а гармонійна палітра кольорів виробу дозволяє швидко, легко, без зайвих зусиль і вагань обрати вподобані відтінки, які можна філігранно поєднувати між собою, а також завдяки цій фарбі можна без проблем і клопоту оновити поверхні стін. Другий слоган наголошує на тому, що незалежно від інтенсивності барв, усі – за однією ціною. Таким чином це допомагає покупцям економити і час, і кошти.
Реклама виробів ACRYL-PUTZ базується на гаслі минулорічної телевізійної рекламної кампанії: «ACRYL-PUTZ – і кожна стіна – це гладка стіна». Обличчям реклами став головний герой минулорічного рекламного ролика – майстер веселої вдачі, який добре знається на шпаклівках. Триватиме рекламна кампанія в інтернеті до 23 листопада.
Інтернет-реклама стає дедалі популярнішою, і наше підприємство як провідний виробник лакофарбової продукції в Україні використовує найсучасніші ресурси і технології для подальшого розвитку.