Розпочалася рекламна кампанія ТМ Śnieżka

Śnieżka – марка з давньою багатолітньою історією. Це добре знаний бренд як у Польщі, так і на теренах Східної Європи, в тому числі й в Україні.

Одним з ефективних засобів у взаємодії і комунікації із споживачами є проведення рекламних кампаній. Враховуючи особливості сучасного ринку лакофарбових матеріалів, компанія «Снєжка-Україна» з 01 серпня 2017 року запустила рекламну кампанію «Śnieżka – королева інтер’єру».

ТМ Sniezka впродовж багатьох років є лідером на ринку фарб, тому ми прагнемо нагадати споживачам про те, що Śnieżka – це престижна міжнародна марка, яка має у своєму портфоліо сучасні фарби, найрізноманітніші за призначенням та ціновою сегментацією. Зокрема, це вироби і середнього і преміум-класів. Бренд Śnieżka в Україні здобув довіру й авторитет у споживачів. Адже новітні технології, які застосовує виробник для виготовлення фарб, сприяють високій якості продукції. Водночас пофарбоване покриття має високі декоративні та експлуатаційні властивості. Виробництво фарб ТМ Śnieżka ґрунтується на засадах безпечності та екологічності. Для виготовлення фарб бренду Sniezka підприємство «Снєжка-Україна» використовує високоякісну сировину, яка впливає на високі показники продукції. Також фарби для інтер’єрів ТМ Śnieżka відповідають екологічним критеріям. Це підтверджує сертифікат екологічності UA 08.002.337, який видав орган екологічної сертифікації і маркування в Україні ВГО «Жива планета». Відповідно інтер’єрні фарби ТМ Śnieżka марковані знаком «Зелений журавлик».