Компанія «Cнєжка-Україна» оновила дизайн упакувань продукції
Зміна візуальної ідентифікації Групи компаній «Śnieżka», яка розпочалася минулого року з оновлення логотипу, продовжилась розробкою нових етикеток продукції. Компанія «Снєжка-Україна» презентувала нове графічне оформлення упакувань акрилової емульсії для стін та стель «Śnieżka ЕКО», а також шпаклювальних мас та ґрунтувальних засобів «ACRYL-PUTZ». Етикетки виробів стали модерними, написи – чіткішими та інформативними.
Нова упаковка «Śnieżka ЕКО» виконана у світло-зеленій колористиці, яка символізує природність, а мотив яблука акцентує увагу на екологічності виробу. Великий логотип Śnieżka розміщений на білому фоні етикетки. Назва виробу та властивості фарби вказані на прямокутній світло-зеленій панелі. Елементи сучасного інтер’єру на другому плані зображення надають упаковці просторовості. На етикетці розміщені також відзначення бренду: медалі першості «Вибір року» та значок «Зелений журавлик», який вказує на екологічність та безпечність виробу згідно із ISO 14024. Також зазначені переваги фарби: гіпоалергічність, легке нанесення та відмінна покривна здатність, оптимальний розхід, паропроникність. Маса нетто упаковок залишається незмінною: 1,4 кг, 4,2 кг, 7 кг, 14 кг та 20 кг.
Бренд ACRYL-PUTZ оновив логотип на більш чіткий та геометричний, зі збереженням білого кольору літер. Нові упаковки виробів бренду характеризуються сучасним мінімалізмом та впорядкованими інформаційними написами. Поруч із назвою та позначенням виду виробу, з’явились піктограми, що вказують на властивості та ключові переваги окремих виробів. Для спрощення вибору потрібного продукту, виробники субмарки ACRYL-PUTZ одними із перших ввели чіткий поділ на сухі суміші (ST 10, FD 12),шпаклювальні готові маси (FS20, FX 23) та ґрунтовки (GU 40, GP 41),відзначивши кожну категорію характерною інфографікою.