Журнал «У барвах» компанії «Cнєжка-Україна» здобув диплом конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2013»
В Києві під час бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди-2014» відбулося нагородження переможців всеукраїнського конкурсу «Найкраще корпоративне медіа 2013». Корпоративний журнал «У Барвах» компанії «Снєжка- Україна» здобув почесну нагороду «За системну побудову соціально-відповідального бізнесу, збереження та примноження національних та культурних традицій» в номінації «B2P» (Business to Partner).
Щорічний конкурс корпоративних медіа України знову вручив нагороди і засвідчив значне зростання якості корпоративних видань та кількості компаній, які використовують цей інструмент для ефективного формування свого образу та донесення цінностей. Дипломантів цьогорічного конкурсу «Найкраще корпоративне медіа 2013» визначило компетентне журі, до складу якого увійшли фахівці у сферах маркетингу, PR та видавничої справи.
До участі в конкурсі українські компанії подали найбільш творчі свої здобутки: корпоративні журнали і газети, календарі, фільми, сувеніри та навіть сторінки в соцмережах. Члени журі розглядали також річні звіти та банківські платіжні карти. Компанія «Снєжка-Україна» на конкурсі представила власний корпоративний журнал «У Барвах», створений для працівників та клієнтів, який приніс компанії нагороду в номінації «B2P».
Успіх видання «У Барвах» у конкурсі корпоративних медіа України полягає передусім у зваженому поданні в журналі різносторонньої інформації, спрямованої на досить широку цільову аудиторію. Читачі можуть знайти в журналі як матеріали з новинами компанії, інтерв’ю з працівниками, репортажі з корпоративних заходів, так і статті про культуру, моду, подорожі, хобі. Дизайн журналу «У Барвах» сучасний і легкий до сприйняття. Над підготовкою видання працюють насамперед редакційна колегія, до складу якої входять працівники різних підрозділів підприємства «Снєжка-Україна», також видання публікує статті професійних журналістів, дизайн створює польське видавництво.