ТМ Śnieżka – «Aбсолютний Фаворит Успіху – 2015» у номінації «Фарба»
Саме споживачі та українські знаменитості високо оцінили продукцію ТМ Śnieżka. Таким чином, за підсумками рейтингових досліджень конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху - 2015» найкращою визнано у категорії фарба ТМ Śnieżka.
Впродовж багатьох років підприємство «Снєжка-Україна», що працює на українському ринку лакофарбових матеріалів понад 16 років, і є одним із структурних підрозділів міжнародної Групи компаній «Śnieżka», вкотре підтверджує свої високі позиції у галузі виробництва фарб в Україні.
«Отримані медаль і диплом «Фаворит Успіху – 2015» – це високий результат плідної роботи усієї команди ТзОВ «Снєжка-Україна», це значний аванс довіри від споживачів, що стимулює Групу компаній «Śnieżka» розвиватися і надалі вдосконалювати виробничі процеси задля посилення якості і екологічності продуктів наших марок», – коментує Марек Павлусь, генеральний директор ТзОВ «Снєжка-Україна».
ХІІІ церемонія нагородження переможців рейтингу «Фаворити Успіху – 2015» відбулася 19 травня 2016 року у Києві, в концерт-холі «FreeДОМ». Варто додати, що дослідження громадських уподобань і думки експертів у конкретній номінації та українських знаменитостей (творчої та ділової еліти) триває впродовж усього року із січня по грудень включно. Результати дослідження інтернет-голосування завірені маркетинговою дослідницькою компанією «InMind» і підтверджені аудитом Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Організатори конкурсу зазначають: «Лідери рейтингу «Фаворити Успіху» – це завжди безперечно найкращі торгові марки у своєму ринковому сегменті, що підтверджені масштабною підтримкою з боку громадськості».
Медаль «Фаворит Успіху – 2015» представникам знаної компанії «Снєжка-Україна» вручала відома оперна співачка, солістка Національної опери України Олена Гончарук, яка є прикладом успішної жінки, що залюбки займається благодійною діяльністю і ділиться своїм талантом з глядачами та учнями. Пані Олена вважає, що авторитетні бізнес-структури також мають розділяти свій успіх з громадськістю і займатися соціальними ініціативами. Власне, компанія «Снєжка-Україна» впродовж усієї діяльності реалізує різні соціальні програми, спрямовані на позитивні зміни у дитячих лікувальних установах, дитячих садочках, школах й ін.
У свою чергу, під час урочистостей вручення нагороди директор з маркетингу ТзОВ «Снєжка-Україна» Оксана Кукурудз подякувала від імені компанії «Снєжка-Україна» усім українським споживачам, які голосували за марку «Śnieżka, а також користуються продукцією відомого бренду під час ремонтів і оздоблення помешкань, адже перемога торгової марки Śnieżka у конкурсі «Фаворит Успіху – 2015» у номінації «Фарба» – це насамперед висока довіра клієнтів і покупців.