Клієнт
Розуміння перспектив клієнта та надання оптимальних продуктів і послуг.
Важливою підтримкою в ефективній реалізації стратегічних завдань є каталог організаційних цінностей, розроблений командою Групи «Śnieżka», що є невід’ємною частиною побудови культури високої залученості в компанії. Організаційні цінності – це елементи корпоративного ДНК, на основі яких будується організаційна культура. Вони закладають важливі засади роботи в Групі та фундаментальні основи на всіх рівнях організації та в той же час сприяють досягненню амбітних бізнес-цілей. Організаційні цінності впроваджені в усіх компаніях Групи.
Клієнт
Розуміння перспектив клієнта та надання оптимальних продуктів і послуг.
Люди
Плекання культури прихильності, відданості справі та відповідальності, створюючи атмосферу співпраці та розвитку у безпечних умовах праці.
Інноваційність
Постійно шукаємо і впроваджуємо нові (цифрові) рішення і кращі методи діяльності.
Ефективність бізнесу
Стандартизація діяльності, раціональне управління ресурсами, а також прийняття рішень на базі даних і фактів, зважаючи на стратегічну перспективу.